Airhelp – pareri [act. 2024]. Merită cu adevărat să fie folosit?

Deși, de obicei, avioanele se desfășoară conform programului, uneori cu întârzieri minore, există uneori incidente mai grave.

Știați că, dacă zborul dvs. a avut o întârziere de cel puțin trei ore, aveți deja dreptul de a cere despăgubiri de la compania aeriană? Mulți oameni nu își dau seama de acest lucru și este clar că nicio companie aeriană nu va despăgubi pasagerii în felul acesta, din bunăvoință.

Trebuie solicitată o despăgubire, iar aici încep scările. Companiile aeriene rareori ajung la înțelegeri cu clienții lor, ci duc cazurile în instanță. Datorită bugetelor lor uriașe, aceste companii au o armată de avocați care vor face orice pentru a schimba balanța în favoarea transportatorului.

În calitate de cetățean obișnuit, este dificil să lupți cu succes într-un astfel de caz, dar AirHelp vine în ajutor. Care este serviciul și ce drepturi au pasagerii în general? Veți afla totul despre acest lucru în secțiunea următoare.

Ce este și cum funcționează?

Înainte de a analiza serviciul în sine, să aruncăm o privire rapidă asupra drepturilor pasagerilor în cazul zborurilor întârziate.

sursă: https://airhelp.com/ro/

Rețineți că aceste drepturi se aplică în toate situațiile în care aeronava ajunge cu cel puțin trei ore întârziere. De asemenea, este o condiție obligatorie ca ora de aterizare să fie amânată din vina transportatorului și nu din motive independente de voința acestuia, cum ar fi vremea nefavorabilă. De asemenea, este esențial ca înregistrarea înaintea unui astfel de zbor să nu fie întârziată cu mai mult de 45 de minute.

Ce se cuvine într-o astfel de situație? În primul rând, compania trebuie să ofere gratuit mâncare și băutură pasagerilor la aeroport. Dacă este necesar, compania aeriană trebuie, de asemenea, să plătească un hotel pentru clienții săi, transportându-i acolo și aducându-i înapoi mai târziu cu un mijloc de transport care a fost, de asemenea, plătit. În cazul în care, din cauza întârzierii, pasagerul suportă costuri neplanificate, strict legate de aceasta, acesta poate solicita rambursarea.

Cu toate acestea, baza este însăși compensația. În conformitate cu Regulamentul CE 261/2004 al Uniunii Europene, valoarea compensației poate fi de maximum 600 de euro. Aceasta depinde nu numai de amploarea întârzierii, ci și de distanța pe care a avut loc zborul. Pe scurt, este după cum urmează:

  • până la 250 EUR pentru toate zborurile până la o distanță maximă de 1.500 km,
  • până la 400 EUR, dacă zborul a fost efectuat în interiorul UE la peste 1 500 km sau între 1 500 km și 3 000 km, dacă zborul a fost efectuat în afara UE,
  • până la 600 EUR dacă zborul a fost efectuat în afara UE și a depășit 3 500 km.

Acestea sunt, desigur, regulile pe scurt, deoarece detaliile, scutirile și situațiile speciale sunt foarte ample. Un lucru este sigur în toate acestea, după un zbor cu întârzieri severe, nu trebuie să acceptăm costurile suportate și pierderea de timp.

AirHelp, pe care l-am menționat la început, se ocupă de astfel de cazuri, ajutându-și clienții să lupte pentru drepturile lor. Principiul unui astfel de sprijin este foarte simplu. În calitate de pasager al unui zbor întârziat, tot ce trebuie să faceți este să trimiteți o cerere companiei, de exemplu, prin e-mail.

Este posibil să ni se ceară să furnizăm documente suplimentare, după care compania va analiza cazul. În cazul în care compania consideră că plângerea este adecvată, aceasta poate să se ocupe de toate aspectele legate de solicitarea de despăgubiri, inclusiv de posibila reprezentare a clientului în instanță. Dacă, pe de altă parte, societatea consideră că reclamația este nefondată, nu va efectua niciun alt serviciu.

În acest din urmă caz, firma nu va percepe nicio taxă pentru serviciile sale. De asemenea, este important de menționat că nu vom plăti nici în situația în care compania acceptă misiunea, dar, în cele din urmă, nu se obține compensația. Comisioanele sunt percepute doar pe compensația obținută, astfel încât este foarte sigur să folosiți o astfel de asistență.

Comisii. Cât de mult percepe Airhelp pentru serviciile sale?

Cu siguranță vă gândiți acum la cât de mult ar putea costa toate acestea, nu-i așa? Totul depinde, în primul rând, de compensația care se cuvine. La valoarea minimă, adică până la 250 de euro, compania percepe 63 de euro, plătind pur și simplu clientului său banii minus această sumă. Pentru o indemnizație de 400 de euro, comisionul este de 100 de euro, în timp ce pentru o indemnizație maximă de 600 de euro, comisionul este de 150 de euro.

sursă: https://airhelp.com/ro/

După cum se poate observa, acestea sunt sume fixe care includ deja TVA. Merită totuși să menționăm cazurile neobișnuite. În cazul în care clientul nu se califică pentru niciun plafon standard de despăgubire, compania va percepe pur și simplu 25% din suma primită. Acest procent de 25 % va include deja și TVA.

Acestea sunt, bineînțeles, doar taxele de bază. Fiecare caz poate fi diferit și, prin urmare, nu se pot aplica întotdeauna sume standard. Cu toate acestea, compania a descris toate comisioanele în detaliu și în mod clar pe site-ul său. Cel mai bine este să vă familiarizați pur și simplu cu ele.

Opinii

Este compania de încredere? Având în vedere recenziile despre el, pare a fi o ofertă demnă de luat în seamă. Merită subliniat aici faptul că clientul nu trebuie să-și facă griji cu privire la taxele percepute pentru nimic.

sursă: https://airhelp.com/ro/

Orice comision este perceput numai după ce se soluționează cu succes cererile de despăgubire împotriva companiei aeriene. Feedback-ul de pe site-ul Trustpilot vorbește foarte bine despre această companie.

Acolo, AirHelp are un scor de 9,5 din 10 și acesta este un rating derivat din aproape 2.500 de recenzii. Pentru aceasta, compania este deja pe piață din 2013, deci o perioadă destul de lungă, ceea ce, în opinia noastră, este o confirmare a abordării sale profesionale pe piață.

Merită să folosiți serviciile?

Nu intenționăm să încurajăm cu forța pe nimeni să folosească aceste servicii, dar un lucru este sigur. Întotdeauna merită să insistați asupra propriilor drepturi atunci când un zbor are întârziere. În cazul companiilor aeriene, așa cum am menționat la început, acest lucru va fi dificil de realizat fără ajutorul unui specialist. Aceste companii au un „spate juridic” puternic și, prin urmare, numai companii precum AirHelp pot lupta împotriva lor în mod eficient și, mai presus de toate, rapid.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 4]

Airhelp - pareri:

  1. Toate frumoase și frumoase, dar a încercat cineva să obțină vreodată o astfel de compensație? Vă rog să-mi spuneți cât durează în medie astfel de cazuri? Poate cineva are experiență, sunt foarte interesat de asta 😉 .

  2. Cum poate fi raportat un astfel de caz la această companie? Prin telefon, e-mail sau trebuie să le faceți o vizită?

  3. Am fost curioasă în legătură cu acest lucru, deoarece am avut o dată această experiență, un zbor întârziat cu aproape 5 ore, am pierdut mult timp și am avut costuri considerabile din această cauză. A trebuit să cumpăr o noapte la hotel pe loc și nu știam că ar trebui să o plătească compania aeriană. Cu toate acestea, cazul a avut loc în urmă cu aproape doi ani. Înseamnă asta că s-a pierdut?

  4. știe cineva dacă au vreun staționar unde îi poți vizita în persoană?

  5. A folosit cineva acest tip de companie? Mă interesează în principal dacă comisionul perceput de AirHelp este mic? Nu am nicio experiență și aș dori să folosesc un astfel de sprijin și să câștig cât mai mult de pe urma lui.

  6. Eu am beneficiat, după trei ani am recuperat 600eur, totalul taxelor este de 50%.

    1. Azi miau întrat banii în cont…mulțumesc mult Airhelp. Zbor anulat Buc_Lyon 23iunie 2022

  7. Pot confirma că am încercat AirHelp, și cu succes, nu mai mult de două săptămâni în urmă. Am făcut-o mai mult din curiozitate decât pentru a scoate bani. Zborul meu a avut o întârziere de 3 ore și 20 de minute, de la Gdansk la Stockholm. Biletul a fost la prețul ridicol de 39 de lire sterline, iar întârzierea nu mi-a stricat nici ziua. După ce am trimis formularul, am primit confirmarea că l-au acceptat și că se vor ocupa de el. După aproximativ 10 zile a sosit compensația de la Ryanair, o sumă cu care m-au surprins. Apoi am primit un alt e-mail de la AirHelp, care dorea să știe cum a mers, așa că am confirmat că totul a decurs fără probleme și că a fost primită compensația. Un alt e-mail a venit de la AirHelp prin care mi se cerea să plătesc 175 de euro, ceea ce reprezenta aproximativ 30% din compensația pe care am primit-o. M-au surprins puțin cu acest lucru, deoarece nu le citisem termenii și condițiile înainte. Cu toate acestea, nu am ezitat să le plătesc această sumă pentru că au făcut o treabă bună. Fără ei nu aș fi primit nimic și nu aș fi știut unde să lovesc. Aș dori să subliniez faptul că comisionul lor este „bazat pe succes”, adică numai dacă reușesc să rezolve cazul. Așa că merită să încerci, pentru că nu riști nimic și poți doar să câștigi.

    1. Buna ziua!eu am primit un mail in care spune ca trebuie sa mi incasez banii dar cand apas pe link imi deschide o pagina unde trebuie sa mi fac un abonament la airhelp plus!

      1. Airhelp – astăzi 22.04.24 – oferta speciala

      2. Așa am primit și eu, și nu știu cum să-mi âncasez bani

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *