Aliexpress – pareri şi plângeri. Merită folosit în 2019?

Aliexpress (aliexpress.com) este o populară platformă de tranzacţii online din China, iniţiată în anul 2010, care permite exportarea bunurilor din China, direct către clienţi.

Portalul aparţine grupului de tranzacţii Alibaba, care a fost fondat în anul 1999 şi administrează şi alte portaluri, precum Yahoo China.

1. Ce este Aliexpress?

Aliexpress este diponibil utilizatorilor care se înregistrează (care deschid un cont pe website – instrucţiunile privind procesul de înregistrare sunt mai jos) din toată lumea şi este, de asemenea, disponibil sub forma unei aplicaţii pentru dispozitivele mobile.

Aliexpress.com oferă o gamă largă de bunuri, din toate categoriile, inclusiv îmbrăcăminte, electronice, produse de design interior, alimente şi cosmetice. De cele mai multe ori, produsele sunt vândute direct de producătorii din China şi aceasta permite cumpărătorilor achiziţionarea acestora la un preţ mic.

2. Cum începeţi procesul de achiziţionare pe Aliexpress

În prezent, website-ul este disponibil şi în alte limbi, în afara limbii engleze, ceea ce facilitează procesele de navigare şi achiziţioare şi contribuie la creşterea popularităţii platformei în ţările vorbitoare de alte limbi, în afara limbii Engleze. Pentru utilizatorii nou-veniţi, există un scurt manual care prezintă procesul de înregistrare a unui nou utilizator, precum şi procesul de achiziţionare.

Înainte de începerea cumpărăturilor, este necesară crearea unui cont propriu, care vă va permite autentificarea pe site şi achiziţionarea de bunuri. Pentru realizarea acestui lucru pe website-ul principal, Aliexpress.com, trebuie să accesaţi butonul “Autentificare/ Înscriere” – ”Înscriere gratuită”, localizat în colţul din dreapta-sus al paginii.

screen1

Următorul pas este de a accesa din nou butonul “Înscriere”, pentru configurarea noului cont. De asemenea, puteţi utiliza profilul existent de Facebook sau adresa de e-mail – în cazul în care optaţi pentru înregistrarea cu ajutorul adresei de e-mail, veţi fi redirecţionat către un scurt formular special, unde veţi furniza numele, prenumele, adresa de e-mail şi parola creată pentru noul cont configurat.

screen2

Procesul de înregistrare a fost simplificat la maximum şi chiar şi un începător va putea să se înregistreze şi să facă cumpărături pe această platformă online. După trimiterea formularului completat, utilizatorul va fi autentificat automat şi poate începe cumpărăturile pe website.

screen3

Căutarea produselor de care sunteţi interesat este intuitivă. Utilizatorul are posibilitatea de a căuta în funcţie de numele produsului sau poate naviga în funcţie de categoriile selectate. Portalul oferă şi un video explicativ privind procesul de căutare a produselor pe website. Înregistrarea video este disponibilă pe canalul oficial Aliexpress YouTube:

AliExpress – Cum să găseşti produse pe AliExpress

3. Procesul de achiziţionare – pas cu pas.

După vizitarea website-ului Aliexpress.com şi după autentificarea pe site cu contul creat anterior, utilizatorul poate căuta produsele utilizând funcţia de căutare (lupa) sau selectând categoria din pagina de start de pe partea stângă a ecranului. În cazul în care utilizatorul doreşte să navigheze prin toate categoriile, acest lucru se poate face prin accesarea opţiunii “Vizualizează tot”.

screen4

După găsirea unui produs specific, utilizatorul poate accesa produsul respectiv pentru a vizualiza pagina cu detalii despre produs şi mai multe fotografii ale produsului.

screen6

Pe website-ul produselor, utilizatorul poate afla informaţii precum: câte persoane au comandat deja acel produs, câte persoane au adăugat produsul respectiv în lista de dorinţe şi care este ratingul comerciantului. Numărul stelelor indică dacă persoanele care deja au cumpărat şi primit produsul, au fost satisfăcute de acesta. Este recomandată citirea cu atenţie a descrierii produsului de către cumpărător şi verificarea opiniei altor utilizatori (“recenzie”). Aceasta constituie baza pentru o tranzacţie finalizată cu succes, care satisface cumpărătorul.

Dacă un utilizator este pregătit pentru achiziţionarea unui anume produs, trebuie să acceseze butonul “Cumpără acum”, care îl va redirecţiona către formularul de livrare. După furnizarea adresei, utilizatorul poate selecta o metodă de plată convenabilă, care este disponibilă  în funcţie de ţara de rezidenţă (mai multe informaţii referitoare la plăţi pot fi găsite mai departe în cadrul textului). După efectuarea plăţii şi primirea confirmării, cumpărătorul poate aştepta livrarea bunurilor achiziţionate.

Pentru a vă familiariza cu procesul de vânzare, puteţi vizualiza acest video instructiv, oferit de Aliexpress: Cum să faci cumpărături pe AliExpress,

4. Plata cumpărăturilor pe Aliexpress.

screen9

Această platformă comercială oferă cumpărătorilor posibilitatea de a alege între câteva metode de plată iar disponibilitatea acestora este în funcţie de ţara de rezidenţă a cumpărătorului respectiv. Indiferent de ţară sau continent, cumpărătorul dispune de posibilitatea de a utiliza o metodă de plată online rapidă, iar moneda contului din care se face plata nu are importanţă (nu este necesar un cont în valută). De asemenea, există posibilitatea plăţii cu card de debit sau credit.

În timpul plăţii, banca cumpărătorului va converti automat respectiva sumă în dolari (doar această monedă este disponibilă pe Aliexpress) – întregul proces este automat şi nu implică cumpărătorul, ceea ce simplifică procesul şi nu limitează cumpărătorii care utilizează seviciile a diferite bănci. Este recomandat să vă informaţi cu privire la preţurile şi regulile băncii unde aveţi deschis contul înainte de a începe cumpărăturile deoarece există bănci care percep taxe adiţionale sau comisioane pentru metoda de plată aleasă sau pentru conversia valutară.

5. Siguranţa tranzacţiilor pe Aliexpress.

Chiar dacă cumpărăturile online sunt ceva frecvent în zilele noastre, mulţi utilizatori încă au preocupări legate de securitate, în special dacă aceste cumpărături sunt făcute pe website-uri străine. Acesta este motivul pentru care platforma comercială Aliexpress prezintă propria politică de securitate a clienţilor, care garantează securitatea fiecărui utilizator (mai multe detalii pot fi găsite AICI).

6. Comunicarea cu comerciantul.

Pe pagina produsului, utilizatorul poate întotdeauna găsi informaţii despre comerciant, numărul opiniilor pozitive făcute de cumpărători şi comentariile postate. Ratingul mare şi numărul mare de opinii pozitive indică credibilitatea şi onestitatea comerciantului.

screen8

7. Aşteptarea livrării

Timpul de livrare este întotdeauna determinat în funcţie de fiecare produs – este întotdeauna o perioadă de timp determinată de comerciantul care garantează că în acea perioadă de timp, un anume produs va fi trimis şi livrat cumpărătorului. Timpul de livrare este diferit pentru SUA, Rusia şi ţările europene. Statisticile arată că media timpului de aşteptare a livrării este între 1-6 săptămâni, dar depinde de comerciant şi de ţara celui care primeşte comanda.

8. Urmărirea pachetelor

Când un cumpărător achiziţionează un produs, comerciantul este obligat să furnizeze un număr de parcelă (opţiune de “urmărire”). Cumpărătorul care are acces la acest număr poate urmări parcela şi poate verifica etapa livrării.

9. Rambursări şi Reclamaţii pe Aliexpress

Aliexpress încearcă să garanteze securitatea şi satisfacţia deplină a cumpărăturilor pe website şi îşi include utilizatorii într-un program de securitate a cumpărătorilor. Un comerciant dispune de o perioada determinată de timp pentru a livra produsele clienţilor – aceasta este aşa-numita “perioadă de protecţie” care durează de obicei 60 de zile. Cu șapte zile înainte de terminarea acestei perioade, cumpătorul poate deschide o “dispută” cu comerciantul. În cazul în care comerciantul garantează că produsul a fost trimis, perioada de protecţie poate fi prelungită (până la 120 de zile).

Un aspect important de ştiut este că plata comerciantului pentru produsele vândute este primită doar după ce cumpărătorul confirmă că a primit comanda şi că produsul corespunde descrierii (sau dacă perioada de protecţie s-a terminat şi cumpărătorul nu a depus nicio plângere). În orice caz, dacă produsul nu este primit de către cumpărător sau nu corespunde cerinţelor şi nu corespunde descrierii, cumpărătorul poate începe o “dispută” şi poate solicita o rambursare întreagă (rambursare completă) sau doar o parte (rambursare parţială) a sumei plătite.

Dacă disputa cu comerciantul este bine motivată şi sunt furnizate dovezi (ex. fotografii sau înregistrări cu produsul defect), atunci cumpărătorul îşi va primi banii înapoi în câteva zile. Merită subliniat faptul că dacă un produs nu corespunde descrierii iar comerciantul rambursează banii, cumpărătorul poate păstra produsul (defect) şi nu este necesară trimiterea acestuia înapoi la comerciant.

10. Este necesară plata taxelor vamale pentru achiziţionarea bunurilor?

În cazul în care cumpărătorul efectuază mici cumpărături pentru uz propriu iar valoarea declarată a pachetului nu este foarte ridicată, atunci plata taxelor adiţionale nu este obligatorie; în conformitate cu legile în vigoare, dacă valoarea produselor comandate nu depăşeşte 150 de Euro, nu se impun taxe. În orice caz, dacă cumpărăturile sunt în cantităţi mari sau valoarea produselor cumpărate este mare, se impune plata taxelor vamale.

În acest caz, cumpărătorul trebuie să confirme valoarea pachetului şi să transfere această confirmare Oficiului Vamal. În acest caz, împreună cu pachetul, cumpărătorul va primi informaţii despre taxele pe care trebuie să le plătească.

Sumar – avantaje şi dezavantaje pe Aliexpress

Advantaje:

  • Posibilitatea de a cumpăra bunuri la preţuri atractive direct de la producătorii din China
  • Un sistem bun de protecţie a consumatorilor
  • Un sistem simplu de plată
  • Multe cupoane promoţionale pentru utilizatori, cu costuri adiţionale mici de achiziţionare, livrări gratuite

Dezavantaje:

  • Perioade lungi de aşteptare a livrării
  • Posibilitatea de a primi produse de proastă calitate şi confruntarea cu comercianţi necinstiţi
  • Riscul de a cumpăra produse false
  • Un serviciu clienţi de slabă calitate pentru alte limbi în afară de engleză, chineză şi rusă.

Aliexpress - pareri:

  1. Nu îmi place să aştept după comenzile mele, dar preţurile sunt atât de bune, iar dacă nu am nevoie să cumpăr ceva rapid, merită. Nu îmi mai pot imagina viaţa fără cumpărăturile online.

    Răspunde
  2. Bună! Am o întrebare… Nu prea înţeleg, este prima mea tranzacţie – am comandat nişte lucruri acum câteva zile şi pot vedea în istoricul comenzilor câteva informaţii privind procesarea plăţii (plata online a fost finalizată cu succes) şi se mai menţionează ceva legat de 5 zile şi câteva ore, minute – despre ce e vorba??? Pentru ce este acel cronometru? Nu mi-a acceptat plata? Mulţumesc pentru ajutor.

    Răspunde
  3. Hey, nu-ţi face griji, totul e în regulă:) Este doar perioada de timp în care comerciantul trebuie să trimită pachetul cu produse şi să furnizeze numărul parcelei 🙂

    Răspunde
    • buna ziua ,produsele ajung cu posta acasa s-au trebuie sa le i-au de undeva anume ?

      Răspunde
  4. Bună, sunt nou aici, vă rog să mă ajutaţi – sunt menţionate 48 de zile lângă comanda mea – asta înseamnă că abia atunci voi primi livrarea? Ce înseamnă???

    Răspunde
    • inseamna ca livrarea se face in termen de 48 de zile, nu mai tarziu.

      Răspunde
  5. Aceea este perioada “de protecţie” a cumpărătorului – în aceasta perioadă, ar trebui să primiţi pachetul (şi dumneavoastră trebuie să confirmaţi primirea pe site).

    Răspunde
  6. Of, ce-am făcut, din greşeală am apăsat butonul “anulează comanda”, :((( Bineînteles ca banii sunt trimişi…

    Răspunde
  7. Vă veţi primi înapoi banii. Dacă doriţi să cumpăraţi produsele, va trebui să le comandaţi din nou.

    Răspunde
  8. Oh nuuuuuuu 🙁 Mai mult de aşteptat 🙁

    Răspunde
  9. Ei bine, asta se întâmplă când dai click fără să fii atent…

    Răspunde
  10. Amintiţi-vă să citiţi cu atenţie aceste descrieri, când văd aceste vânzări, mă gândesc imediat la seria de poze “Expectativă şi Realitate”. E bine să fii atent când e vorba de produse chinezeşti…

    Răspunde
  11. Pot plăti cu cardul de credit? Tocmai am văzut ceva ce mi-a plăcut.

    Răspunde
  12. Da, trebuie să selectaţi opţiunea de plată prin card.

    Răspunde
  13. Există posibilitatea de a plăti prin PayPal?

    Răspunde
    • Bună, am facut prima mea comanda acum 5 zile si in secțiunea “shipped” am confirmat cum ca as fi primit comanda , ce e de facut ? O să mai ajungă la mine sau cum pot recupera banii ?

      Răspunde
  14. Cum este posibil ca o rochie să coste, de exemplu, 2 dolari? O_o Cât de bizar…

    Răspunde
  15. Hey! Ar trebui să fii cu băgare de seamă la aceste oferte, multe persoană cumpără aceste produse, crezând că vor obţine îmbrăcăminte pe aproape nimic, dar fie nu primesc deloc pachetul, fie sunt chinezării de foarte proastă calitate. Produsele fabricate în China nu trebuie să fie neapărat de proastă calitate (uită-te în jurul casei şi vei vedea că 90% din lucruri provin din China), dar hai să nu ne păcălim singuri că vom găsi ceva grozav pentru doar un dolar.

    Răspunde
  16. Am şters contul de e-mail asociat cu Ali 🙁 Ce fac acum???

    Răspunde
  17. Va fi foarte simplu să configuraţi un nou cont, cu o nouă adresă de e-mail. Procesul de înregistrare durează literalmente un moment. Sau vă puteţi înregistra folosind Facebook şi asta va dura, fără exagerare, câteva secunde.

    Răspunde
  18. Ali este excelent dacă îţi pasă de preţ (dar nu mereu), dar nu şi dacă doreşti un timp de aşteptare a livrării scurt. Putem fi siguri de un lucru – un curier din China nu va ajunge la tine în 24 de ore – cumpărăturile imediate nu sunt o opţiune.

    Răspunde
  19. Dacă cineva nu a trecut deja prin asta, statutul lor financiar este în pericol 😛 Amintiţi-vă să faceţi cumpărături rezonabil şi cu cap! Este foarte uşor de apăsat: ”Cumpără acum” online, dar cardurile noastre de credit au o limită…

    Răspunde
  20. Salutare am facut si eu o comanda pe acest site ,produsul il primesc acasa sau trebuie sa ma duc in vama sa il ridic?

    Răspunde
    • Depinde de valoarea produsului. Dacă este mai mare valoarea de 10 dolari se ridica de la vama dar nu este o regula. Poate venii și acasa

      Răspunde
  21. Am comandat un produs pe 7 ian 2017, AliExpress imi comunica in 10 ian ca vanzatorul a trimis produsul, perioada de livrare este de 60 zile.
    Am intrat acum ( 08 feb ) pe detalii comanda si observ doua informatii contradictorii: 1) statusul comenzii este “The seller has shipped your order” si 2) in 21 ian “【8】Order has been Cancelled “.
    Ce sa inteleg, produsul a plecat sau nu? Nu reusesc sa contactez vanzatorul. Multumesc anticipat pentru raspuns, Constantin

    Răspunde
    • EU AM COMANDAT SI PLATIT UN PRODUS PE DATA DE 5.12.2016 SI NICI PANA AZI 27.02,2017 NU L-AM PRIMIT ! DE CONTACTAT FURNIZORUL NICI VORBA! SUNT NESERIOSI,SARLATANI !

      Răspunde
  22. Am comandat un produs ieftin(7,6 $) ca sa testez seriozitatea acestei firme.
    Comanda a fost lansata pe data de 3.12.2016 si spre neplacuta mea surprindere, nici pana azi 27.02.2017 nu am primit produsul platit .Mai mult, procedura de a reclama neprimirea marfii este complet aiurea, orice incercare de a deschide o disputa cu furnizorul fiind iluzorie ! In concluzie, nu recomand nimanui sa riste o relatie comerciala cu ALIEXPRESS, deoarece sunt niste sarlatani notorii !

    Răspunde
    • deschizi disputa,,,contactezi vznzatorul de mai multe ori….eu am patit
      200$ ptr un tel ,,,nu am primit comanda,am deschis disputa cu vanzatorul,nu a vrut sa vb cu minne iar cei de la aliexpres mi-au trimis bani inapoi.bani.bani nu se duc la vanzator,intra intru-un cont bancar deschis de aliexpres la o banca………… bani ii ptimesti inapoi.nu ai urmat pasi sau nu ai vrut sa iti recuperezi bani.eu sunt multumit de ei….

      Răspunde
      • Buna, am comandat si eu un produs de 200 dolari si am primit un alt produs diferit total in val de aprox 80 dolari , pachetul este inca la posta , am deschis disputa, vanzatorul e total absent si aliexpress mi-a propus sa trimit produsul innapoi (cel mai sigur pe banii mei) si apoi voi primi cei 200 innapoi . Ce ma sfatuiti sa fac ? Ma va costa probabil destul de mult transportul returnarii . Aliexpress ma somat sa rezolv in doua zile ,altfel va trimite banii vanzatorului. Poftim seriozitate prin achizitii pe Aliexpress!!!!

        Răspunde
      • Buna ziua as avea o intrebare daca ma puteti ajuta am comandat in produs in valoare de 70 € nu am primit produsul perioada de protectie este expirata si am deschis disputa de 3 ori dar vanzatorul nu accepta disputa

        Răspunde
  23. Salut. Am si eu o intrebare,poate ma puteti ajuta. Am comandat 2 ceasuri pe aliexpress-seller apare Fullhope Electronic. Le am primit sa zicem in timp util de aproximativ 40 zile. nu asta e problema. le am confirmat, dar fiind de sarbatori, craciun, revelion, nu am avut f mult timp sa le testez. Apoi dupa sarbatori am observat ca un produs era ok,iar unul dadea rateuri din ce in ce mai des, adica nu se mai conecta cu telefonul. Am luat leg cu vinzatorul si atit ma aburit-mai incercati, stergeti aia, faceti aia… intr un final mi a dat o adresa sa l trimit inapoi. L am trimis, apare livrat de o luna si ceva, iar acum vinzatorul nu mi mai raspunde. am contactat aliexpress si au zis ca o sa l notifice sa ma contacteze, dar nu o face. Iar eu am ramas si fara produs si fara bani. Ce este de facut?

    Răspunde
  24. Am invitat mai multe produse unde pot să găsesc lista produselor plătite pe care le voi primi?

    Răspunde
  25. Cei mai mari tepari, trimit cu totul altceva decat ceea ce ai comandat, apoi nu mai raspund la mesaje.

    Răspunde
  26. Buna am o problema , am comandat cu visa card bcr iar dupa 4 comenzi acceptate banca cumva m a blocat din a mai cumpara

    Răspunde
  27. NU cumparati de la AiExpress, mai bine de la Ebay!
    Cod de comandă: 84097531414226 la AliExpress. NU cumparati de la AiExpress, mai bine de la Ebay. M-am săturat și am obosit să aștept să obtin banii in urma unei dispute. Pănă la urmă, nu am primit banii. Toate dovezile prezentate nu au fost luate in seamă, nici măcar n-au vrut sa vizioneze clipurile cu dovezi. Am asteptat o lună, dar ei au facut tot posibilul sa fure. Nu mi-au lăsat nici o posibilitate de a face reclamatie. Totul este închis la 84097531414226. Au avut nesimtirea sa-mi inchidă si contul. Nu am unde sa îmi caut dreptatea. Și am dreptate. Este dezastruos să ai de a face cu comunistii chinezi. Numai eu stiu ce inseamna sa ,,mori cu dreptatea ”. Suma de bani turnată într-un produs rău, trimis prin Aliexpress, mi-a redus încrederea în Aliexpress. Aliexpress vinde gunoi. Vânzătorii selectați de Aliexpress denaturează produsul pentru vânzare, înșeala încrederea cumpărătorilor. Mă întreb cum Aliexpress acceptă nedreptățile. Mă întreb de ce nu lasa cumpărătorul să-și exprime nemulțumirea. De ce numai chinezii au dreptate? AliExpress tine partea chinezilor? Le umple buzunarele chinezilor cu bani vânzătorilor hoți! Am încercat totul, dar nu funcționează bunul simț la ei, chinezii. Am cheltuit 23 de dolari pentru o bucată de junk.
    Dar cel mai iritant lucru este că oricine care cumpără are probleme cu chinezii, dar nimeni pe acest site nu este responsabil pentru vânzarea de produse de proastă calitate. Am sentimentul că acest site este pentru jaf, inclusiv producătorii care sunt în China și vinde produse de doi cenți.

    Răspunde
    • Aveti perfecta dreptate, daca vedeam acest articol mai devreme poate nu faceam si eu graseala de a achizitiona un produs de 200 si ei mi-au trimis unul de vre-o 80 dolari (total diferit din comanda mea). Vanzatorul nu raspunde la comentarii si ali…. propune sa trimit pe banii mei produsul innapoi si dupa aceea i-mi var trimite cei 200 innapoi . Probabil vor sa ma tepuiasca in continuare si cu transportul retur pe banii mei sa raman fara nimic. Acum produsul se afla la posta si nustiu ce sa fac ( m-au si somat daca nu rezolv in cateva zile vor da banii vanzatorului). Ce ma sfatuiti ?

      Răspunde
  28. Am facut o comanda dupa care la numai o zi a aparut la informatii despre livrare (order closed)Am scris un mesaj vanzatorului si mi sa promis ca mi se va returna banii.Nu am obtiunea de a da dispută.A trecut o luna si nu am primit nimic …Nici banii nici produsul.Deci ….nu recomand !!!!Niste hoți!!!!!!!

    Răspunde
  29. sunt multumit de aliexpres,toate comenzile au venit,am peste 20 de comenzi,recomand…..dar mare atentie de la ce vanzator cumparati…..tre sa aiba cel puti 4 stele si 3 diamante….inseamna ca e vechi pe sit si prezinta incredere.bafta.

    Răspunde
    • Buna !am dac comanda de mai multe produse o data . N.am bagat de seama ca sunt de la mai multi furnizori . PLATA AM FACUT.O CU CARDUL. Intrebarea mea este unde gasesc dovada platii de care o sa am nevoie atunci cand merg la posta? Voi primi toate produsele intr.un singur colet sau voi merge de mai multe ori sa ridic fiecare produs in parte? Multumesc ast rsp.

      Răspunde
  30. Buna ziua! În data de 24 august am achitat o pereche de pantofi SHIDIWEIKE 2017, la toate produsele achiziționate până acum am primit confirmarea plății in 24 -48 ore. Va rog sa-mi spuneti daca acum ar fi o problema sau o întârziere ă vânzătorului?

    Răspunde
  31. Pentru un singur produs, care era mai scump cu vreo 60 ron la Hornbach, comandat in 14.08, prin posta RO, avizat pe 12.10….. NU SE MERITA!
    Inca nu am intrat in posesie, am fost azi la oficiul 5, dar era ca pe vremuri la paine, tb sa-mi iau o zi libera sa stau la coada.

    Răspunde
  32. am comandat un telefon pe aliexpres,acesta nu avea google play cum era mentionat in descrierea lui pe site fapt pt care am cerut sa mi se returneze o suma de bani,ceea ce aliexpres a si facut-o!(vanzatorului nu prea i-a convenit,dar a fost greseala lui).
    dupa cateva luni telefonul a luat-o razna si se restarta continuu.
    am luat legatura cu vanzatorul si acesta mi-a spus sa il trimit inapoi ca mi-l schimba! Am trimis telefonul,l-am primit pe cel nou care acum la randul lui nu mai functioneaza.(fac precizarea ca l-am primit in luna iunie 2017,deci este in garantia pe care ei o acorda, de 1 an).
    in acest moment vanzatorul nu imi mai raspunde !!!!!!! am luat legatura cu aliexpres si cei de la site au trimis email catre vanzator,insa acesta continua sa nu imi raspunda!!!!!
    CE MA PUTETI INDRUMA SA FAC????!!!!!

    Răspunde
  33. Am comandat un iphone 5s de pe acest sait dar nu stiu daca el va functiona in Moldova (nu va fi blocat sau ceva de genu), cine a mai facut comanda de telefoane, era tot in regula cu ele?

    Răspunde
  34. Buna! Am o intrebare! Nu am comandat inca de pe acest site, desi as vrea sa imi achizitionez cateva rochii. Totusi, sunt reticenta. In primul rand, nu cred ca inteleg cum funtioneaza serviciul postal in aceasta situatie. Eu locuiesc la tara. Daca o sa comand de pe site-ul acesta, produsele o sa vina la posta din localitatea mea, chiar daca nu locuiesc la oras? Sau o sa ajunga altundeva?

    Răspunde
  35. am pregatit ocomanda ca sal cumpar dar nam primit parola prin sms

    Răspunde
  36. am plasat o comanda pe acest site fara a avea un cont..banii au fost luati din cont dar nu am primit nicio notificare pe email si au trecut 2 saptamani….ce pot face?

    Răspunde
  37. buna as dori sa stiu cum anulez o comanda in cazul in care m am razgandit ,am gasit ceva mai bun decat produsul comandat

    Răspunde
  38. pana la ce suma tre sa fie comanda pentru a sosi la oficiul postal din localitatea de unde locuiesti? am inteles ca ce depaseste 10 dolari vine la oficiul postal vamal, daca e asa atunci nu se merita sa comand pt ca e destul de departe de mine

    Răspunde
  39. am cmandat ceva pe 06,01.2018 si nici azi nu au venit…25.02.2018
    ce sa fac?

    Răspunde
    • Acum e anul nou la chinezi…. mai asteapta putin

      Răspunde
  40. Squishiurile sunt de buna calitata ?

    Răspunde
  41. Bună ziua! Am comandat un produs nu a fost conform cerințelor mele,am dat open dispute,iar acum vânzătorul zice să închid disputa că îmi trimite el alt produs și că dacă nu e ok pot să deschid iar disputa. Așa e?

    Răspunde
    • Nu inchide disputa ca nu mai poti deschide alta.

      Răspunde
  42. Am anulat o comanda in cit timp primesc banii?cum pot face o reclamatie in acest sens?

    Răspunde
  43. Buna ziua!

    Am si eu o problema si poate cineva a mai patit asa cu cei de la Aliexpress. Am facut un cont Aliexpress direct cu contul facebook si din pacate am spart telefonul si nu am mai putut recupera niciunul din conturi. Acum ma va in situatia ca am platit ce am achizitionat dar nu mai numar de ordin pt a vedea si a cere informatii. Am discutat cu cei de la Alexpress insa vad ca nu primesc nici un raspuns. Si m au pus sa le dau date cu privire la card. Ce mai pot face ca au trecut 60 de zile

    Răspunde
  44. Buna,am comandat o navigatie auto la 154,66$ cu transport GRATUIT,chinezul a trimis o dar au inceput mesajele de le dhl !!!ca trebuie cod eori,am platit la o firma 95lei si am primit codul,apoi ca trebuie facturi de la chinez ,una cu valoarea aparatului si alta cu valoarea transport.Le am trimis mesaj ca cei din china mi au trecut transport gratuit insa DHL imi cere factura transport.Ce este de facut?

    Răspunde
    • Ce ai reusit? si eu asa am patit dar ca eu am sub 150 de euro comanda…

      Răspunde
    • I-a ce poti ,eu am refuzat sa platesc taxe de depozit la bulangii de la DHL,l-au trimis retur ,si ciuciu bani ciuciu navigatie.

      Răspunde
  45. Buna. Am facut acum o vreme o comanda pe site. Am achitat totul frumos si a doua zi ma trezesc ca nu ma mai pot loga pe site. De ce ? Din cauza ca nu imi trimite mesajul pe telefon cu codul de comfirmare ? Ce ma fac ? Mai primesc comanda? Totusi sunt niste bani la mijloc …

    Răspunde
  46. Eu unul recomand site-ul AliExpress, am cont de vreo 6 ani,timp in care am acumulat sute de comenzi,site-ul este serios când deschizi o disputa ca nu ai primit produsul comandat sau produsul nu corespunde descrierii in maxim 5 zile lucrătoare ai banii returnați in cont…

    Răspunde
    • Bună ziua! Dacă în câteva zile expiră Protecția cumpărătorului și încă nu am primit comanda, ce mă sfătuiți să fac?

      Răspunde
  47. Am comandat sieu mai multe lucruri, in afara de perdele am primit toate , perdele nu va recomand sa comandati ,

    Răspunde
    • Si eu as fi vrut sa comand perdele ,dar acum fac ochii mari si imi vad de drum

      Răspunde
  48. Buna ziua! Cu ce acte trebuie sa ma prezint la vama pt a ridica pachetul? Ceva facturi? De unde la iau? Multumesc

    Răspunde
  49. Buna ziua.Am vrut sa deschid si pe tel.mobil aplicația si mi au blocat contul.Au trecut deja câteva săptămâni si nu este deblocat .Imi sugerează computer ceea ce eu nu am decât tel.si tableta.Nu pot lasa niciunde in site o reclamație.Ce pot face?Am o singura adresa de email.Nu vreau decât deblocarea contului Urgent
    Multumesc

    Răspunde
  50. Cum recuperez banii de la o comanda anulata si platita?

    Răspunde
  51. Am o întrebare… Ceea ce comand s-ar putea să ajungă prin poștă?

    Răspunde
  52. Daca am primit doar un produs din doua comandate mai vine si urmatorul ??

    Răspunde
  53. Explicati-ne modificarile aparute de la 1 Ianuarie 2019 prin care tot ce este peste 10 euro trebuie vamuit prin comisionar vamal care are un comision de 140 lei plus efectiv suma care o pune statul roman pe produsul respectiv.

    Răspunde
  54. Sunt niste comunisti nenorociti, am comandat 6 produse de la 6 magazine diferite in data de 7 noiembrie 2018. Din cele 6 produse au ajuns doar 2, pentru celelalte 4 am deschis disputa cu orezarii sa-mi primesc banii inapoi. Au zis ca trimit din nou acelasi produs din comanda si sa am rabdare ca va veni. Azi e 14 februarie 2019 si nu au mai ajuns nici produsele initiale, nici produsele inlocuitoare si nici nu am primit banii inapoi. Cei de la serviciul clienti Aliexpress alti nenorociti, mi-au cerut sa merg la oficiul postal si sa le aduc dovezi ca nu am primit produsele daca vreau sa-mi primesc banii inapoi. In fine, asta e am pierdut cativa bani dar m-am lamurit cum e cu orezarii astia imputiti, nu mai comand niciodata de la ei, sa nu mai aud in viata mea de Aliexpress !

    Răspunde
  55. Buna .Am deschis o disputa impotriva comerciantului care mi-a trimis un produs defect.Peste pretul depe sie am platit si taxe vamale.Aliexpres a propus rambursare partiala cu pastrarea produsului sau returul produsului cu rambursare totala .(aceasta varianta ma dezavantaja ca nu recuperam taxele vamale si plateam si transportul de retur).Am ales varianta 1.Concluzie s-a hotarat executarea variantei 2!Acum nu am nici macar optiune de feedback pt. vanzator.! Aveti grija la tepe ,in special pe valori mari!

    Răspunde
  56. Eu am comanda produse au venit sunt mulțumită dar vreau sa mai comand și de două săptămâni îmi tot spune că serverul are o eroare din ce cauza? Cum se poate rezolva aceasta problema cum mai pot da comanda?

    Răspunde
  57. Am o comanda Care se zice ca e expediată.Care e termenul de livrare,e livrată pe 7 martie,am plătit destul de mult si am primit o pereche de papucii pt copii.unde sa ma adresez,pentru 260 dolari vreau un raspuns

    Răspunde
  58. Buna ziua, am cumparat un ceas inteligent cu 97,99 $ pe Aliexpress de la Eric Wu anul trecut in aprilie sa stricat ,l-am trimis inapoi in luna noiembrie sal repare.La primit si a zis sa am rabdare ca il repara. Am intrebat recent ce se intinpla cu ceasul? A zis ca ramburseaza valoarea ceasului,dar pina in prezent nici ceas nici bani. Dupa multa corespondenta a zis ca numai 30 % din valoarea ceasului poate rambursa. Ceasul inca este in Garantie. CINE POATE SPUNE CUM SE POATE RECUPERA VALOAREA CEASULUI ???. com,89887271572141.

    Răspunde
  59. Buna ziua eu am comandat multe produse si toate au sosit cu exceptia unuia, dar acum mai am comenzi de urmarit si cand vreau sa ma uit pe comenzile mele nu apare nimic. A mai patit cineva asa,

    Răspunde
  60. nu inteleg de ce nu ma pot conecta la aliexpress nu imi apare spatiile de cont si parola e vreo defectiune la sait sau ce naiba se intampla de pe telefon pot de le pc nu pot de ce oare ce se intampla ?

    Răspunde
    • Este de la tine. Incearca sa dai Delete cache and cookies.
      Pentru cine nu cunoaste, pentru a face asta, deschide browserul, apasa Ctrl+Shift+Delete. In fereastra noua selecteaza Time range: All time, bifeaza doar a 3-a si a 4-a optiune din lista, dai clear data, inchizi si redeschizi browserul. Asta ar trebuii sa rezolve problema. La mine a functionat.

      Răspunde
      • La mine nu a mers nici cu cookies sterse, nici cu alte browseruri, si am incercat de pe 2 PC si de pe telefon.

        Răspunde
  61. Buna, incerc sa fac prima comada, nu inteleg de ce pe laptop imi apar anumite preturi mai mari fata de cele de pe telefon din aplicatia descarcata, chiar si reducerile apar ca sunt mai mari pe telefon decat pe laptop..imi puteti spune, va rog !?

    Răspunde
  62. Buna
    ce mai poti face daca comerciantul ti-a zis ca vei primi produsul, dupa sarbatorile chinezesti.
    si ai ratat perioada de disputa iar produsul nu a sosit. unde mai poti solicita banii??

    Răspunde
  63. Salut…am comandat de Ali si coletul a ajuns! Am primit notificare de la DHL. Problema e ca pachetul a ramas la ei,mentionez ca sunt in Austria! Cand am facut comanda scria ca transportul e gratuit! Ce trebuie facut sa pot ridica pachetul? Cei de la DHL spun ca au nevoie de nu stiu ce dovada de achitare a taxei vamale sau cv de genu! Eu nu am nici o dovada de plata a vreo taxe sau cv de genu! Cum trebuie procedat?

    Răspunde
  64. cei care nu au primit coletele in acele 60 zile scrise pe aliexpress,nu este neaparat vina vanzatorilor…eu de mai bine de 2 ani o patesc din vina postei romane care se misca al naibi de greu.coletul ajunge in romania cam in 4 zile de la plecarea avionului de pe aeroportul din china si aterizarea lui in romania.apoi dumnezeu cu mila,daca nu ai numar de urmarire ( si de multe ori nu ai ) risti sa pierzi produsul.eu am patito cu 2 ceasuri electronice de birou cu termometru si barometru pe el,ultima actualizare imi spunea ca au ajuns in romania,am asteptat si am asteptat inca 1 luna ca stiam ca posta romana se misca greu,apoi sun la posta vamala si imi spun ca daca nu am numar de urmarire nu ma pot ajuta…si uite asa au trecut de atunci 7 luni si nimic,mi-am luat adio de la produse…banuiesc ca sunt furate,pierdute in niciun caz,se gaseau pana acuma.

    Răspunde
    • Ai mai reușit să îți recuperezi banii?

      Răspunde
  65. Sunt in a 4 a luna de asteptare dupa 3 produse.Nu mai sunt in perioada de protectie.Ma pot adresa cuiva pentru situatia mra.Ms

    Răspunde
  66. Am comandat trei produse, a expirat perioada de livrare a acestora și nu am primit nimic încă.. Statusul comenzilor este “order completed”. Nr de traking nu se găsește la urmărirea coletelor.. Nu mai am nici opțiunea de a confirma primirea acestora, cu toate ca eu “nu am apăsat nici un buton de confirmare”. Am deschis dispute ptr toate 3 produsele…nu am nici un semn de la nimeni.. Ce este de făcut mai departe????

    Răspunde
  67. Buna,tocmai am facut o comanda pe aliexpress si voiam sa va intreb cateva informatii referitoare la livrare.eu am inserat adresa unde am locul de munca.asta inseamna ca cineva ma va suna sa imi ridic produsul?sau este lasat la posta din sectorul respectiv?merci pt ajutor

    Răspunde
    • la posta din sectorul respectiv, si nu te va suna nimeni.
      Daca valoarea coletului este mai mare de 10 $ este alta situatie

      Răspunde
  68. Buna ziua,am comandat un produs din greseala pe 26 04 2019 si am cerut imediat restituirea banilor , de atunci apare pe site-ul lor (waiting for refund).Stiti cit poate dura restituirea . Le-am trimis mesaj si-mi tot spun ca imi returneaza banii in cateva zile dar cele citeva zile au tot trecut.

    Răspunde
  69. Buna. Am comandat prima data pe ali. Am facut repede cont si la adresa nu am schimbat tara de destinatie. Am comandat produsele si abia acum am observat, ca la adresa de shipping tara de origine este alta decat Romania. Intre timp am corectat adresa in cont, dar oare produsele comandate unde vor ajunge???

    Răspunde
  70. Salut, din pacate am apăsat pe “CONFIRMAREA PRIMIRII COMENZII” înainte de a primii coletul, iar acum stau cu frica, ca am dat banii pe degeaba si ca nu o sa mai primesc coletul. Stie cineva daca o sa imi vina sau sau a plecat înapoi în China?

    Răspunde
  71. Buna am si eu o nelamurire sa zic cel putin, am comandat ceva acum 2 luni si putin si ar fi trb sa ajunga problema este ca la order status imi apare “finished” dar la tracking imi arata ca produsul nu a parasit tara de oribine si inca este in tranzit? o sa mai primesc produsul????
    stiu pe cine cu aceeasi faza doar ca la aceea pers au trecut 6 luni de la comanda…..

    Răspunde
  72. Bună. Am o problema. Mi-a fost șters sau boxat contul de pe aliexpress.. Primesc mesaj ca este blocat temporar sa i accesez de pe calculator. Asta am făcut dar nu reușesc sa o reactivez. Aștept comenzi sa îmi ajungă și am primit și ceva spart. Cum pot face sa discut cu ei dacă pe cont nu mai am acces? Mulțumesc

    Răspunde
  73. Buna! Imi apare ca mi a ajuns coletul la centrul din România si as vrea sa ii contactez pe cei de la centrul român pentru niste detalii legate de durata. Unde pot gasi un număr de contact? Mulțumesc.

    Răspunde
  74. Nu ii poți contacta nicicum. 14 produse mi-am comandat și nici unul nu mi-a venit. Cei de la AliExpress mi-au dezactivat contul precizând ca am abuzat de ‘Open Dispute’

    Răspunde
  75. Un site foarte neserios ,am comandat un produs de 370 lei si au venit după 6 luni ,cand au ajuns surpriza ..erau mai mici

    Răspunde
  76. Am cumpărat de la voi o undita, a sosit după o perioada de timp (2) luni și jumate, după trei încercări, iar atunci când am văzut produsul era sa leșin, nu era produsul de pe site iar calitatea era de f. f. Proasta calitate, am luat legătura cu Linda, expeditorul și refuza cu multa nesimțire sa retrimita suma în cont. Nu Recomand acest site.

    Răspunde
  77. Am cumparat destule de la Aliexpres şi în general produsele au fost bune (ca cele made în China, deci nu se poate avea pretenţii mari). Atunci cînd am avut probleme majoritatea au fost rezolvate (calitatea produselor, faptul că nu le-am primit). Timpul…întradevăr trebuie ceva răbdare cînd este vorba de “Free Shipping”. Sînt furnizori care au returnat contravaloarea produsului (se respectau, doreau “Feedback” pozitiv pentru magazinul lor), dar am avut şi furnizori care nu au recunoscut nimic. Anume: “Fantastic Magic Factory”,”left magic Official Store”,”magical tricks Store”. Mai am 20 de “magazine” care mi-au făcut diferite probleme dar nu le înşir fiind probleme rezolvate în felul lor. Cu cele enumerate am avut probleme pierzînd diferite sume la final. La peste 200 produse cumpărate cred că ştiu şi am ce povesti. În concluzie, înainte de a lansa o comandă vedeţi cîte comenzi a primit din produsul dorit de voi, cîte stele are la feedback şi eventuale comentarii postate. Aşa vă puteţi face o idee măcar ca să ştiţi la ce să vă aştepteţi.

    Răspunde
  78. Am facut prima mea comanda pe Aliexpres in 11 iulie 2019 in valoare de aprox 270 ron.In 12 iunie coletul a fost livrat,iar in 29 iunie posta romana mi-a trimis aviz pentru a-mi ridica coletul.Urmeaza sa fac asta maine 31 iulie.Mentionez ca a fost expediat din Suedia.Voi reveni cu detalii dupa ce il voi ridica.

    Răspunde
  79. Revin cu detalii. Am ridicat coletul, produsul identic cu cel din descriere. Am achitat tva +vama aproximativ 60 ron. Deci comandat pe 11 iulie 2019,ridicat pe 31 iulie 2019. In schimb total nemulțumit de comportamentul și atitudinea lucrătorilor de la ghișeul Poștei Române. Recomand Aliexpress, voi mai face cumpărături!

    Răspunde
  80. Unde pot depune o reclamatie daca produsul nu a venit si comerciantul nu imi raspunde?

    Răspunde
  81. Buna ziua! Am cumparat de pe aliexpress o imprimanta DTG, care nu functioneaza, am purtat conversatii cu cumparatorul, am trimis lista de erori (foarte mare) a imprimantei. Nu s-a ezolvat nimic. Ma poate sfatui cineva cum sa procedez pentru recuperarea sumei platite. prefer sa platesc inca o data transportul. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

    Răspunde
  82. Buna,vreau sa cumpar mai multe produse de la un singur comerciant,dar imi ia transport pe fiecare produs,nu ar fi normal sa ia decat o data transportul?

    Răspunde
  83. Buna ziua! Am comandat un telefon Iphone 7 plus in luna iunie 2019 de pe site , banii ne-au fost luati din cont , dar nu am primit coletul cu telefonul. Cum se poate face rambursarea banilor , pentru nu mai dorim produsul ?
    Va multumim anticipat pentru raspuns!

    Răspunde
  84. Dece nu se poate plati și la livrare poate unele persoane nu au card ??

    Răspunde
    • Daca nu au card isi pot face unul,este gratis

      Răspunde

Lasă un comentariu